Banyoles

Anem a veure teatre és un programa de la Fundació Xarxa que ofereix espectacles professionals de teatre, música i dansa als alumnes a les escoles de la comarca del Pla de l'Estany.

Aquest programa compta amb la col·laboració de les Àrees de Cultura i Educació de l'Ajuntament de Banyoles i amb el grup Xarxa Banyoles.

Els objectius del programa són:
  • Sensibilitzar la població infantil i juvenil envers les arts escèniques i totes les disciplines que les componen.
  • Formar espectadors i crear nous públics del teatre, la música i la dansa.
  • Donar suport a les polítiques educatives i culturals municipals.
  • Contribuir a l'equilibri del territori quant a l'oferta cultural i artística per a la població infantil i juvenil.
La Fundació Xarxa vol que aquest projecte per al Pla de l'Estany esdevingui un mitjà útil per als mestres i una font d'emoció, informació i de coneixement per als alumnes.
Anem a veure teatre ofereix:
  • Espectacles de qualitat, seleccionats per la seva idoneïtat pedagògica i a càrrec de companyies professionals.
  • Aforaments limitats per tal de gaudir de les millors condicions de recepció dels espectacles.
  • Guies didàctiques de cadascun dels espectacles i atenció pedagògica als mestres que ho sol·licitin.
Més Informació a:
FUNDACIÓ XARXA