Tallers a l'Aula

Com a evolució natural de les campanyes escolars d'arts escèniques i en consonància amb les necessitats detectades als centres educatius participants, la Fundació Xarxa ha volgut fer un pas endavant en l'oferta que posa a la vostra disposició, amb l'objectiu d'apropar l'alumnat a les arts escèniques i reforçar la seva formació a través d'activitats complementàries de caràcter artístic durant les hores lectives.

Amb el catàleg L'Escola Va de Bolo - Tallers a l'Aula, us oferim una alternativa de qualitat per diversos tallers, tots ells relacionats amb algun gènere específic del teatre, la dansa o la música, intentant donar cabuda al màxim d'estils i continguts.

La versatilitat d'aquests tallers fa que la seva programació sigui ideal com extensió d'una sortida al teatre, com activitat dintre la celebració de la setmana cultural, o per formar part de les activitats formatives complementàries que organitzeu al vostre centre durant tot el curs. Els nostres professionals s'adaptaran al context en el qual es realitzi el taller i a les vostres necessitats especifiques.

Us convidem a provar la nostra oferta i a consultar condicions i ofertes especials.

Catàleg Tallers a l'aula

tlfs.: 937 805 097 // 937 332 732