Titelles Gavà

Companyies d'arreu del món presenten els seus espectacles al Festival Internacional de Titelles de Gavà. La primera edició del festival va ser l'any 1990, és per tant un esdeveniment plenament consolidat.

Amb una trajectòria de constant creixement, el Festival Internacional de Titelles de Gavà és un dels esdeveniments més esperats per tots els gavanencs, no tan sols pels més menuts. El certamen, que és organitzat per l'Ajuntament de Gavà i la Fundació Xarxa d'Espectacles, és un festival plenament arrelat a la ciutat i punt de referència en el circuit internacional d'aquest tipus d'espectacles.
Una vintena de companyies provinents de tot Catalunya, de l'Estat espanyol i d'arreu del món es donen cita en aquest esdeveniment, que se celebra durant la primera quinzena del mes de maig.
Representacions des d'escenaris diferents, conjuntament amb exposicions, tallers i un mercat artesanal, encomanen l'ambient màgic i festiu de les titelles a un nombrós públic de totes les edats

Descarregar Programa 2016

Copyrights © 2014 - Tots els drets reservats.