Tast d'Espectacles

El cinquè tast d'espectacles es durà a terme el proper 19 de novembre de 2016 al Teatre del Centre Parroquial de Sant Feliu de Llobregat.

El període per a presentar projectes i participar mostrant un fragment de 10 minuts de l'espectacle serà del 6 de juliol al 10 de setembre de 2016.

Per presentar projecte cal complimentar la fitxa d'inscripció i retornar-la complimentada a: areaespectacles@fundacioxarxa.cat

INSCRIPCIÓ PROJECTES COMPANYIES  (per la 5a edició hem tancat la inscripció de projectes. N'hem rebut 54.)

A partir del 26 de setembre la resta de companyies que vulguin assistir-hi, els programadors i acompanyants poden realitzar la inscripció i participar en el sopar de treball posterior al Tast.

Per inscriure's com a professional o com a companyia (per participar en el sopar i deixar informació) cal complimentar el document adjunt i enviar-lo a : areaespectacles@fundacioxarxa.cat

INSCRIPCIÓ PROGRAMADORS I ALTRES PROFESSIONALS DEL SECTOR

Sopar de Treball: sopar conjunt amb companyies i programadors, promocionant l'espectacle i portant el material de difusió que, com a companyia, cregueu convenient, tant de les companyies participants com de les companyies que desitjeu presentar el vostre espectacle o donar-vos a conèixer.

PROGRAMA:

De 17.00 a 17.30...........Benvinguda i acreditacions al teatre
De 17.30 a 20.00...........Presentació d’espectacles per part de les companyies
De 20.00 a 22.00...........Sopar de treball
De 22.00 a 22.30...........Brindis i comiat

LOCALITZACIONS:
- Teatre del Centre Parroquial de Sant Feliu de Llobregat
   c/ Pi i Margall 6-8

- Sala Ibèria
   c/ Pi i maragall, 21

COMPANYIES i ESPECTACLES SELECCIONATS PER AL 5è TAST:

Companyies i espectqacles Tast 2016

El tast serà presentat per Albert Vinyes de la companyia AKWA.

Enguany pel matí també hi haurà la Trobada de pobles Xarxa amb 4 espectacles i un taller:

"L'arbre de la vida" d'Aboon Teatre, "Karoli, l'home roda" de Professor Karoli, "Karibu" de Carles Cuberes, "Transhumància" de Xip Xap i el taller de joguines amb material reciclat a càrrec d'Ecomagina. A partir de les 11.30h a la Sala Ibèria i plaça de la Vila de Sant Feliu de Llobregat.

CARTELL TAST

PROGRAMA TAST