Corbera de Llobregat

El grup local de La Xarxa Corbera organitza, des de l'any 2010 una Marató de contes anual. Aproximadament un centenar de persones participen activament en la festa, ja sigui en l'organització o a través de les intervencions damunt l'escenari. La Marató de Corbera té molt ressò en aquesta població del Baix Llobregat, on moltes entitats hi estan vinculades. De fet, la Marató de contes de Corbera, es va plantejar ja des d’un inici, com a un punt de trobada entre les diferents entitats, per tal d’involucrar-les en aquest projecte solidari.

Actualment la marató es fa en suport a l'Associació Corbera Voluntària, entitat sense ànim de lucre constituïda l'any 2012, que gestiona el lliurament d'aliments a les famílies del municipi que actualment ho necessiten.

L'edició de la Marató de Contes de l'abril del 2012 va tenir també com a finalitat donar a conèixer l'associació CORBERA VOLUNTÀRIA, constituïda al febrer del mateix any. Es van recaptar 250 kg de menjar durant les 5 hores de marató.
Les recaptacions s'aconsegueixen amb les aportacions que fa el públic que ve al teatre a escoltar els contes. Enlloc de pagar entrada han de portar llibres, en el cas de les primeres dues edicions, o algun aliment perdurable pel que fa la tercera i la quarta.
Esdeveniment reconegut als Premis de Reconeixement Cultural que va atorgar al Novembre del 2011 el Centre d'Estudis del Consell Comercal del Baix Llobregat.

Cartell Marató de Contes Corbera 2014