S. Perpètua de M.

L'any 2013, el grup local de Santa Perpètua va estrenar la primera Marató de contes Solidària de Santa Perpètua, i el continua realitzant aquest any 2014.

El projecte neix a partir del coneixement d’aquest projecte en altre pobles Xarxa. Ens va semblar una manera molt interessant, de donar a conèixer Xarxa al municipi i a l’hora col·laborar en diferents iniciatives, sempre relacionats amb nens, que es donessin a la nostra població. També és una molt bona manera de poder interactuar amb moltes entitats del poble.
Els beneficis d’aquesta Marató aniran destinats a un projecte que han engegat l’entitat Santa Perpètua Solidària a un poble situat a la regió de Mauritània. En aquesta població tot i tenir una escola de primària tenen fortes mancances educatives tant a nivell d’espais com de dotació de personal docent. El Ministeri d’Educació els ha comunicat que incrementarà el nombre de docents sempre i quan disposin de les aules necessàries per poder exercir la seva tasca. És per això que volem col·laborar en la construcció d’aquestes aules, perquè un nombre més elevat de nens pugui ser escolaritzat i puguin tenir més oportunitats en el futur.

Cartell de la 2a edició de La Marató de Contes.

Copyrights © 2014 - Tots els drets reservats.