Fires i Festivals Xarxa

La Fundació Xarxa i els diferents grups xarxa de Catalunya, són promotors i organitzadors, a banda de les programacions estables, d’altres activitats relacionades amb el teatre, la cultura i la infància. Així és que moltes d’elles organitzen Mostres i Festivals de teatre i titelles, Maratons de contes, etc. També actuen com a col·laboradors en Festes Majors i altres esdeveniments culturals de la seva localitat.

L’any 1990 neix, a Igualada, la Mostra d’espectacles per a infants, una cita obligada per a tots els programadors de les poblacions xarxa. Espectacles susceptibles per a ser programats en les diferents localitats catalanes. La Fundació Xarxa, en va ser l’organitzadora els anys 1995 fins a 2006, quan va passar a mans de la Generalitat, Diputació de Barcelona i Ajuntament d’Igualada. Fundació Xarxa passa a formar part de la taula d’assessors de la Mostra.

Però a banda de la Mostra, la Fundació Xarxa ha estat present al sector, i continua éssent-hi, a través dels diferents certàmens relacionats amb el teatre infantil i familiar, ja sigui com a organitzador o com a col·laborador.

FIT Festival Internacional de Teatre de Cerdanyola del Vallès

Simposi sobre el teatre infantil i juvenil (FIT)

Mostra Butaka d'Olesa de Montserrat

Festival Internacional de Titelles de Gavà

Festival Mac&Xic (infants 0-6 anys) - Cerdanyola del V.

Tast d'espectacles

Maratons de contes