Mostra Butaka

Butaka Teatre Jove és un circuit estable d'arts escèniques, de la Fundació Xarxa, per a joves de 12 a 17 anys que té com a objectius fer programacions joves d'arts escèniques i difondre l'espectacle en viu creant un ambient teatral favorable per a la creació i consolidació de nous públics joves i estimulant la producció d'espectacles destinats als joves.
Anualment es realitza la Mostra Butaka de teatre jove a Olesa de Montserrat, podent gaudir de les millors propostes en teatre per a joves.
Aquest 2016 la Mostra Butaka d'Olesa es farà els dies 21 i 22 d'octubre i enguany la mostra arriba a la 11a edició.
A través d'aquest enllaç podeu descarregar-vos la programació.

CONVOCATÒRIA PER A COMPANYIES PER A LA 11a MOSTRA BUTAKA (21 i 22 d'octubre 2016):
Aquest any, les companyies esteu convidades a participar dins la programació de la mostra en dues modalitats:
1. Espectacle sencer. Contractat per actuar al carrer, al Teatre La Passió (aforament per 1.499 espectadors) o al Teatre El Casal (aforament per 250 espectadors).
2. Showcases. Mostra de fragments d'espectacles, projectes o altres modalitats a valorar, de 10 companyies interessades en ensenyar les seves propostes als programadors municipals del nostre circuit i als joves col·laboradors Butaka.

INSCRIPCIÓ PER A PROGRAMADORS
Si ets programador, La Mostra Butaka t'interessa i molt!
Per ser programador tindreu 2 entrades gratuïtes als espectacles i al showcases.
Inscripcions per a professionals: Cal que us descarregueu la FITXA D'INSCRIPCIÓ i la retorneu degudament complimentada a: butakaolesa@gmail.com

Us convidem, doncs, a participar-hi.

Envieu-nos les vostres propostes abans del 24 de juliol de 2016 per tal de fer efectiva la programació a:
butakaolesa@gmail.com
tel. 678.91.85.10
apartat de correus 201
codi postal 08640
Olesa de Montserrat

Copyrights © 2014 - Tots els drets reservats.