BASSAL ROCK

Tipus de públic
Gènere
Animació, Cercavila, Espectacle Musical

Heu viscut mai un Superfestival Festival Musicoaquàtic?
Per passar un estiu ben fresc i divertit no hi ha res millor que una bona remullada, i per això, Ambäukatunàbia us convida a participar al nou espectacle musicoaquàtic Bassal Rock creat especialment per combatre la calor de la manera més original i divertida durant els xafogosos mesos d’estiu!
Amb Bassal Rock, Ambäukatunàbia uneix en un mateix espectacle una pila de cançons, jocs i danses -sempre pensats per potenciar en tot moment la participació activa del públic- amb tot un seguit de recursos aquàtics concebuts especialment per aquest espectacle i dissenyats expressament per tal d’aprofitar tant com sigui possible l’aigua que s’utilitza i evitar malgastar-ne d’innecessària.
El resultat d’aquesta recepta explosiva és una gran festa en què cançons i aspersors, danses i mànegues, jocs i aigües de colors, acaben barrejant-se per donar lloc a un espectacle d’aigua i música enèrgic, innovador, participatiu, divertit i ben remullat!

Ja teniu l’entrada pel Bassal Rock, el Superfestival Festival Musicoaquàtic d’Ambäukatunàbia?

• Format de l'espectacle: Mitjà
  • Espai escènic: Exterior
  • Durada de muntatge: 2
  • Durada de desmuntatge: 1
  • Mides òptimes de l'escenari: 6x8x1

Maria Busquets: Veu i animació.
Víctor Salinas: Veu i Baix.
Josep Miquel Janés: Guitarra.
Magí Canyelles: Veu, saxo, gralla i flautes.
Joan Tresserra: Bateria.

Copyrights © 2024 - Tots els drets reservats.