EN JAUME AMIGÓ, PRESIDENT DE LA FUNDACIÓ DES DE LA SEVA CONSTITUCIÓ, DEIXA LA PRESIDÈNCIA DE L’ENTITAT

Aquest passat diumenge, 22 de març, la Fundació Xarxa va realitzar l’assemblea anual ordinària de patrons, on en Jaume Amigó va proposar el seu relleu com a president a Isabel Arias. Els patrons presents a l’assemblea van ratificar la proposta.

Jaume Amigó, president de Xarxa des de la seva creació ara farà 20 anys, passa el testimoni a Isabel Arias, voluntària des de fa 13 anys del grup local de Xarxa Corbera, i la qual forma part també de la comissió permanent (òrgan executiu) de la Fundació.

Amb aquesta nova entrada en la presidència de l’entitat, en Jaume Amigó passa a ser vice-president per tal de poder fer un relleu en les tasques i obligacions, així com en tot els coneixements, de forma còmoda i distesa. La secretaria de l’entitat recau igualment amb Àure Garcia, mentre que el vice-president sortint, Pere Miró, un dels fundadors del moviment de voluntariat, surt de les tasques executives de la Fundació.

Isabel Arias entra amb força i noves idees en la Fundació Xarxa, amb l’esperit de continuar la gran tasca que realitza la Xarxa, apropant la cultura als infants i famílies.