DECÀLEG DEL BON ESPECTADOR

Aquest passat mes de març, el grup local de Xarxa a Tremp, va publicar un decàleg per als seus espectadors, i que des de la Fundació Xarxa hem compartit amb la resta de poblacions degut al seu interès i qualitat. Un llistat de bones pràctiques que els infants, i també els adults, han de seguir a l’hora d’anar al teatre.

El decàleg es composa de 10 punts, que van des de fer silenci a la sala, no menjar ni beure dins el teatre, respectar la sala, fins a informar-se de l’espectacle abans de la funció i deixar volar la imaginació.
Ha estat realitzat, com no podia ser d'una altra manera, en clau infantil i amb il•lustracions d’Olga Muntada, que les ha cedides a Xarxa Tremp per al seu ús.

El grup local de Tremp ha fet, durant aquests últims anys, pedagogia de l’espectador a totes les famílies respecte al teatre infantil. En aquesta població no hi havia hagut programació estable de teatre per a famílies fins que es va obrir el grup xarxa, l’any 2010.