CERDANYOLA DEL VALLÈS ACULL EL 2N FESTIVAL DEDICAT ALS MÉS MENUTS

El Museu d’Art de Cerdanyola (MAC) va acollir durant l’últim cap de setmana de setembre, una festa molt especial, amb espectacles destinat a infants de 0 a 6 anys. Uns petits espectadors que es deixen endur, molts d’ells, pel teatre com a primera experiència com a públic teatral. Els nens i nenes van gaudir d’una programació atractiva, de qualitat i de nivells adequats a diferents edats.

La sala d’actes del MAC, molt adequada per a espectacles de petit format, es va omplir de gom a gom en les sis representacions de les companyies participants: Mercè Framis, Fes-t’ho com vulguis i Centre de Titelles de Lleida. Així com ho van fer, instal•lats en la carpa exterior del jardí del Museu, la companyia Periferia teatro que va oferir tres representacions de la seva darrera obra Petjades. Durant tot el diumenge una oferta de jocs i experimentació inspirat en el rusc de les abelles van omplir també el jardí del MAC.

Segons els organitzadors, Grup Bambalina i Ajuntament de Cerdanyola ja pensen ja en la tercera edició del MAC&XIC, ja que en aquesta s’han complert amb escreix les expectatives d’aquest cap de setmana de teatre adreçat als més petits. S’ha constatat que hi ha una alta demanda d’espectacles adreçats als més petits i moltes companyies professionals que ofereixen espectacles per a nadons i púbic molt primerenc.

El Mac & Xic s’alternarà doncs, de forma bianual amb el FIT Festival Internacional de Teatre de Cerdanyola.