LA XARXA CELEBRA ELS 20 ANYS

Sant Feliu de Llobregat va acollir, el passat 21 de novembre, la celebració del 20è aniversari de la Fundació Xarxa. Els voluntaris i voluntàries de les diferents poblacions xarxa es van reunir per compartir una jornada festiva, amb activitats familiars des de les 12 del matí fins a l’hora de dinar. Tant els xarxers, com la resta de públic que es va atansar fins a la plaça de la Vila, van poder gaudir de l’espectacle d’animació “Cançons de plaça i cantonada” de la companyia d’animació musical i titelles “El Dit al Nas”. Al mateix temps, i pels més tranquils, els nens i nenes van poder gaudir d’un taller de construcció de titelles de la mà de la companyia Teia Moner, on els infants manipulaven diferents elements per aconseguir fer el Xat, que és el nen que dóna nom al sol de la Xarxa, el logotip de la Fundació. Tot seguit i per dur als xarxers fins a la sala per compartir el dinar de germanor, un espectacle de carrer que barreja la dansa, la màgia, els titelles gegants, les ombres i el circ. Una explosió creativa en moviment de la mà de la companyia Addaura.

En el hall de la sala Ibèria, lloc del dinar, es va poder veure una petita exposició amb els primers esbossos del logotip de xarxa i els primers fulletons i material promocional de la Fundació, realitzat per Ramon Tubau, xarxer de Rubí i dissenyador artístic. Així com també va acompanyar, tant l’exposició com la cercavila, el capgros del Xat. Varis elements que s’han anat construint al llarg dels anys per donar visibilitat al moviment de voluntaris Xarxa.

La jornada del matí va acabar amb el popular dinar de germanor, on els més de dos-cents xarxers i xarxeres van poder agafar forces per afrontar la jornada teatral de la tarda, el Tast d’Espectacles.