Èxit de participació al 5è Tast d'Espectacles Familiars

Bona acollida i èxit de participació dels grups xarxa a la Festa de Tardor i al 5è Tast d’espectacles Familiars el passat 19 de novembre a Sant Feliu de Llobregat.

Famílies i membres dels grups xarxa, públic d’aquesta localitat membres de les companyies,programadors i distribuïdors van gaudir de les activitats de la jornada. La varietat de les activitats del matí van omplir la Plaça de la Vila i la Sala Ibèria, on es va celebrar el dinar de grups xarxa i companyies. A la sala del Centre Parroquial, amb un total de 345 persones provinents de 38 pobles Xarxa, 58 inscripcions individuals 41 actors i actrius, es van mostrar les 10 propostes de les companyies seleccionades en les disciplines de teatre, titelles, música, dansa, circ i màgia, presentades per l’Albert Vinyes.

El 5è Tast d’espectacles familiars ha esdevingut un referent en la comarca com punt de trobada entre els grups xarxa i els professionals del sector, ampliant, en aquesta edició, la seva difusió dins els informatius i/o les agendes d’alguns mitjans de comunicació, premsa digital, ràdio i televisió d’uns quants municipis del Baix Llobregat.

Notícies Tast i entrevista a Isabel Arias a l'Informatiu Comarcal d'ETV.

Entrevista a Joan Lorenzo al programa Scnèkic d'ETV.