Presentació pública del 6è Tast

El divendres 10 de novembre als jardins del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat es va presentar la 6a edició del Tast d'Espectacles Familiars amb la presència de l'Ajuntament local i l'animació de la companyia Circ Xic.

A la presentació s'ha explicat en detall el programa d'espectacles i activitats paral·leles previstes en aquesta edició. L'acte ha estat animat pel Circ Xic, una de les companyies que participaran al Tast, amb Ton Muntané i Dani Tomàs, que ens han ofert una mostra de l'espectacle que es podrà veure durant el Tast d'Espectacles Familiars.

Han parlat Lourdes Borrell, alcaldessa accidental; Manel Martínez, regidor de Cultura; Isabel Arias, presidenta de la Fundació Xarxa, i Joan Lorenzo, cap d'Àrea d'espectacles de Fundació Xarxa.

El 6è Tast d'Espectacles Familiars tindrà lloc el 18 de novembre a la plaça de la Vila, la sala Ibèria i el Centre Parroquial de la ciutat, tres espais ben propers l'un de l'altre oferint 22 propostes diferents agrupades en 8 espectacles oberts al públic. Enguany incorpora com a novetat una gala de màgia, obres de microteatre i una sessió de converses breus entre programadors i companyies. Trobareu tota la informació a: fundacioxarxa.cat/tast

A través de la web els programadors i companyies us podeu inscriure a la jornada, els grups Xarxa a través del correu que heu rebut i el públic general podrar comprar entrada pels espectacles interiors seguint aquest enllaç.

Difoneu l'activitat amb #TastEspectaclesFamiliars.

Fotos de l'acte