La Pallassada de Cerdanyola celebra la 25a edició

Un any més La Pallassada arriba puntual a la seva cita amb les famílies de Cerdanyola. Bambalina ha programat dos espectacles al Teatre Ateneu, un el dissabte 24 de febrer (18h) i un altre el diumenge 25 de febrer (12h). Les entrades es poden comprar de forma anticipada al web de Bambalina i el seu preu és de 7 euros (per a socis 4 euros).

La companyia La Bleda tornarà a posar a punt la imaginació dels espectador amb Superbleda, un espectacle que posa sobre l'escenari temes com la paciència i el medi ambient. Tots tenim superpoders; els tenim tan amagats que costen de trobar, però quan els necessites, apareixen i la Bleda mostrarà el superpoder més real de tots: la imaginació. L'espectacle està previst per dissabte 24 de febrer a les 18h.

El diumenge 25 de febrer a les 12h serà el torn de la companyia La Pera Llimonera que oferirà l'espectacle Quo no vadis, una versió 'clownesca' i peculiar del clàssic Marco Antonio i Cleopatra dirigida per Toni Albà. Es tracta d'una comèdia delirant, amb uns diàlegs disparatadament divertits i plens de girs i jocs de paraules.