Festivals de final d'abril

Aquest cap de setmana, tenim dos festivals ben joves que acabaran de posar l'accent artístic al mes d'abril. El Fes+Chapeau que es fa a Sant Pere de Ribes fins dimarts 1 de maig i el Festival de Màgia de Torredembarra que durarà fins diumenge. El primer arriba a la 5a edició i el de màgia a la 2a.

Fes +Chapeau

El Festival Internacional d’arts escèniques Fes+Chapeau torna en la seva 5a edició amb una programació variada de circ, teatre, dansa, poesia i música que tindrà lloc del 26 d’abril a l’1 de maig a Sant Pere de Ribes. Una edició que tindrà un to més contemporani en la seva programació artística, donant més importància al llenguatge del cos i el moviment i per la qual hi passaran fins a 38 companyies

Programa 5a edició Fés+Chapeau.

Pel que fa a la 2a edició del Festival de màgia de Torredembarra. els principals canvis respecte a l’any passat, a part de la renovació dels espectacles, és que se substitueix l’itinerant de divendres a la tarda per màgia al carrer gratuïta en dues sessions en dues places diferents (la plaça de Mn. Joaquim Boronat i la plaça de la Font).

També s’amplia el programa amb un espectacle-taller de màgia educativa que tindrà lloc dissabte a l’Espai Cultural Teatre del Mar. Pel que fa a la gala central de dissabte, l’organització ha explicat que el canvi de nom d’internacional a nacional s’ha produït perquè no hi participen mags estrangers però que el nivell es manté molt elevat i que tots ells són molt reconeguts en el món de la màgia.

Programa 2n Festival de Màgia de Torredembarra