CENTRE DE TITELLES DE LLEIDA

centre@titelleslleida.com
Població
Lleida

Creat l’any 1986 amb el l’objectiu és promoure i divulgar l’art dels titelles com a centre dramàtic, com a centre pedagògic i / o com a centre de documentació. Des de la seva creació ha produït més d’una vintena d’espectacles que han recorregut festivals i fires nacionals i internacionals. Entre ells en trobem de petit format, com Gulliver al país de Lil.liput, En Patufet, la Jana i els 3 Óssos o els Follets i el Sabater o el recent estrenat El somni de l’espantaocells, i també de gran format, com Mowgli, l’infant de la Jungla, creat en col•laboració amb el TNC, el recentment estrenat El Retaule de Nadal, en coproducció amb el TNC o Els músics de Bremen, en coproducció amb el Gran Teatre del liceu. Les seves darreres produccions són Kissu, En Patufet, el Petit Piano i Hathi.

Copyrights © 2021 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296