PENTINA EL GAT

samatencia@pentinaelgat.com
Població
Calonge

Cia. d'espectacles dirigits al públic infantil i familiar fundada el 1999. Des d'aleshores ha estrenat fins a 9 espectacles a fires i mostres com la Mostra de la Xarxa a Igualada o la Fira de Teatre de Tàrrega en diferents edicions. Ha actuat al Teatre Nacional de Catalunya, al Fòrum de les Cultures, i a les festes majors i cicles de programacions estables de les ciutats més importants de Catalunya (Barcelona, Girona, Tarragona, Lleida...) i de l'Estat Espanyol (San Sebastian, Bilbao, Alacant, Saragossa...). Ha treballat en diferents etapes pel Club Súper3 de TV3, enregistrant programes o participant en festes del propi programa amb espectacles en directe. També va col·laborar intensament amb el programa Patim, Patam, Patum de Catalunya Ràdio. Actualment té en cartera espectacles d'animació com el Revolució! (en gira desde 2008) i espectacles pedagògics ideats originàriament per a campanyes escolars (1,2,3... i!, Bufar i fer ampolles, A tota màquina...)

Copyrights © 2022 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296