TUTATIS distribucions

info@tutatis.es
Població
CORNELLÀ DE LLOBREGAT

Productora i distribuïdora amb més de 30 anys d’experiència en l’àmbit de les arts escèniques, esdeveniments, espectacles teatrals, animacions de carrer i concerts. Productora de l’espectacle El monstre de colors, èxit durant els dos últims anys.

A través de diferents companyies de teatre familiar, de carrer i animacions, els nostres espectacles han aconseguit prestigi i reconeixement en el territori espanyol i internacional; amb premis a FETEN, Aalborg o Gaukler Festung.

Hem participat en l’organització d’esdeveniments de petit i gran format, des d’actes per a empreses fins desfilades de carnestoltes o cavalcades de reis mags. Treballem amb ajuntaments, tècnics de cultura, programadors de festivals nacionals i internacionals, centres cívics, distribuïdors privats i empreses; entre d’altres.

Copyrights © 2021 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296