CARLES CUBERES

Telèfon
Població
Sant Vicenç de Castellet

Participo en diverses formacions d’estils de tota mena, des de la música celta al rock, la rumba o el folk. Vaig ser membre, com a compositor i intèrpret, del grup de rumba-fusió Yerba Mate, amb el qual enregistro dos discs. El 2006 enregistro Cassoles, Olles i Cançons, el meu primer treball de música infantil, en el marc de la proposta educativa Compartir de la Federació Catalana de l’Esplai. Dues de les cançons d'aquest disc són premiades el 2007 a la setzena edició del Premi Mirall de composicions musicals adreçades a infants. Arrel d’aquest treball poso en marxa l’espectacle musical per a públic familiar amb el mateix nom, amb una formació de banda, estrenat el novembre de 2006 a Gavà (Barcelona). He estat membre de l’Associació de Músics i Animadors Professionals d’Espectacles Infantils (AMAPEI) i de l’Associació Professional de Músics Musicat. També sóc professor de l’àmbit d’animació i expressió musical del Centre d’Estudis de l’Esplai, de l’Aula d’Esplai del Vallès i del CAE; he col·laborat també com a formador i tallerista amb l'Escola Adhara i la Lliga dels Drets dels Pobles de Sabadell. Toco la guitarra des dels 12 anys de forma autodidacta; darrerament he començat a tocar l’acordió diatònic, instrument que ja he introduït en gairebé tots els espectacles. En els darrers anys he rebut formació artística a l’Escola de Clown de Barcelona, de tècnica voice-craft a l’Escola Superior d’Art Dramàtic Eòlia i a l’escola Vocal Factory de Barcelona i de teatre musical a l’Aula de Teatre Musical del Kursaal de Manresa. Des del gener del 2007 em dedico de forma exclusiva a la producció i realització d'espectacles per a infants. He dut els meus espectacles arreu de Catalunya, així com també, en alguna ocasió, a Balears, País Valencià, L’Aragó i la Catalunya Nord.

Copyrights © 2024 - Tots els drets reservats.