MISCEL·LÀNIA TEATRE

miscel.laniateatre@gmail.com
Població
Alcoletge

Som la Goretti i el Xavier; de ponent i enamorats del teatre. Així doncs, l’any 2011 vam decidir crear la nostra pròpia companyia amb la necessitat d’expressar les nostres inquietuds artístiques. Miscel•lània Teatre té com a principal objectiu endinsar-se en la creació d’espectacles de caràcter infantil i familiar, però també, com el nostre nom indica, ens sentim a gust treballant en diferents gèneres i formats teatrals. Estem en constant moviment, aprenent i ensenyant, perquè és el que ens agrada.

Copyrights © 2021 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296