JAVIER ARIZA

696762028
Població
Nuevo Baztán

Javier Ariza, actor, músic i pallasso, format a l'École Philippe Gaulier de París i amb una àmplia experiència en les arts escèniques en l'àmbit nacional i internacional. Ha treballat durant anys amb companyies de clown i teatre físic, com Teatre La somriure, Beautifulmess Theatre, Teatre Entre Runes, Els kikolas, etc. El 2015 va començar la seva carrera de forma individual i fins a la data ha produït diversos espectacles, mostrant-los en diferents festivals i fires de Catalunya, Espanya, Regne Unit. També col·labora amb Pallassos sense Fronteres, en països com Colòmbia, Etiòpia, Palestina, Kosovo, etc.

Copyrights © 2022 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296