LA PERA LLIMONERA

teatre@laperallimonera.com
Població
Sant Feliu de Llobregat

“Teatre per a nens i nens extremadament intel·ligents de totes les edats”

Les nostres creacions pel públic petit neixen d’observar realitats que recreem des de la consciència, la diversió i l’humor.

Prop de 30 anys d'espectacles que sorprenen al nostre públic petit de nens i nenes i d'adults acompanyants per la gran qualitat creativa i estètica. Us volem fer viure amb nosaltres, petites històries inventades de la nostra imaginació ,on podeu viatjar al món de les vostres pròpies emocions i sentiments. Els nostres personatges us conviden a sentir, a viure experiències úniques més enllà de la realitat. Volem jugar amb vosaltres amb el cos, els jocs de paraules, la improvisació i la riquesa en les escenografies.

Copyrights © 2022 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php:296 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/companyia.php on line 296