Tast d'Espectacles

El setè tast d'espectacles es durà a terme el proper 17 de novembre de 2018 al Teatre del Centre Parroquial de Sant Feliu de Llobregat.

EL TAST D'ESPECTACLES FAMILIARS JA TÉ WEB PRÒPIA!! A partir trobareu tota la informació a http://www.tastespectaclesfamiliars.cat/

El període per a presentar projectes i participar mostrant un fragment de 10 minuts de l'espectacle serà del 13 de juliol al 15 de setembre de 2018.

Durant tot el dia també es faran activitats i espectacles al carrer i en altres sales, per tant, també podem triar alguna proposta presentada en aquest sentit.
Enguany, després de la bona acollida de la gala de màgia de l'any passat feta al matí, ho volem intentar amb espectacles de dansa i espectacles d'animació. Per tant també us animem a presentar propostes, i segons el volum rebut decidirem.

Per presentar projecte cal complimentar aquest formulari: INSCRIPCIÓ PROPOSTES D'ESPECTACLES DE LES COMPANYIES
Confirmeu que heu rebut la resposta de la vostra inscripció i si teniu qualsevol dubte o comentari escriviu a: tast@fundacioxarxa.cat

Dades de la 6a edició, el 18 de novembre de 2017:

Tancada la convocatòria del 2017, s'han rebut 62 propostes.

A partir del 26 de setembre de 2017 la resta de companyies que vulguin assistir-hi, els programadors i acompanyants poden realitzar la inscripció i participar en el sopar de treball posterior al Tast.

Per inscriure's com a professional o com a companyia (per participar en el sopar i deixar informació) cal complimentar el següent FORMULARI:

INSCRIPCIÓ PROGRAMADORS I ALTRES PROFESSIONALS DEL SECTOR

10.30h - Gala de màgia amb Enric Magoo, Mag Stigman, Mag Txema i Jordi Quimera presentada per Fèlix Brunet  Sala Ibèria
12.00h - Espectacle Ludus de Jordi del Río  Plaça de la Vila
12.15h - 3 píndoles de microteatre  Sala Ibèria
13.00h - Espectacle Bicirc de Circ Xic  Plaça de la Vila
                Sigues un artista de CIRCulant ​ Plaça de la Vila
13.30h - Converses breus - aperitiu Sala Ibèria
14.00h - Dinar
16.00h - Espectacle King Q Sham d'Albert Vinyes  Plaça de la Vila
               Sigues un artista de CIRCulant ​ Plaça de la Vila
16.30h - Converses breus - cafè Sala Ibèria
17.00h - Espectacle Memòria envasada al buit d'Instantropia  Plaça de la Vila

17.15h - Benvinguda i acreditacions al teatre del Centre Parroquial
17.30h - 6è TAST: Presentació 10 espectacles per part de les 10 companyies escollides. Centre Parroquial
20.00h - Sopar de treball Sala Ibèria
22.00h - Brindis i comiat

Sopar de Treball: sopar conjunt amb companyies i programadors, promocionant l'espectacle i portant el material de difusió que, com a companyia, cregueu convenient, tant de les companyies participants com de les companyies que desitjeu presentar el vostre espectacle o donar-vos a conèixer. També ens podeu enviar a areaespectacles@fundacioxarxa.cat un vídeo promocional de 60 segons que anirem projectant durant el sopar.

PER AL PÚBLIC GENERAL:  Tots els espectacles estan oberts a tot el públic. Els exteriors són d'accés lliure i pels tres interiors podeu adquirir una entrada on-line:  Gala de màgia   -   Píndoles, microteatre   -   6è Tast d'Espectales Familiars

LOCALITZACIONS:
- Teatre del Centre Parroquial de Sant Feliu de Llobregat
   c/ Pi i Margall 6-8

- Sala Ibèria
   c/ Pi i maragall, 21

. Plaça de la Vila

COMPANYIES i ESPECTACLES PARTICIPANTS AL 6è TAST

El tast serà presentat per Ariadna Matas i Elsa Lluch de la companyia TANAKA TEATRE

Descarrega't el Cartell i programa d'aquesta edició:

CARTELL 6è TAST

PROGRAMA 6è TAST