BLOWING

Tot el públic
Gènere
Teatre, Dansa, Altres

Ara mateix, en el món, en aquest precís moment, deuen estar volant milions i milions de desitjos que volen fer-se realitat. Demanem desitjos de moltes maneres diferents; bufant les espelmes el dia del nostre aniversari, veient passar un estel fugaç, bufant una pestanya, tirant una moneda a un pou o bufant una flor de dent de lleó.
Desitgem moltes coses, en molts moments la nostra vida, però.. on van a parar aquests desitjos? Es compleixen? Qui els fa possible?
A 'Blowing' viurem el viatge d'una petita espora que té una missió, complir el desig de la Yuri. Un viatge a través del vent, ple d'aventures i situacions en les que trobarem les respostes a totes aquestes preguntes.. o no!

Un espectacle visual, poetic i innovador, on la dansa, la música en directe i la tecnologia ens convidaran a volar per un món fantàstic, màgic i absurd.

• Format de l'espectacle: Mitjà
  • Espai escènic: Interior
  • Durada de muntatge: 5:00
  • Durada de desmuntatge: 1:30
  • Mides òptimes de l'escenari: 10x10x6

Irina Martínez, Guille Vidal-Ribas, Joan Laporta

Copyrights © 2024 - Tots els drets reservats.