LA PETITA CAPMANY

Infantil
Gènere
Teatre, Titelles

La Maria Aurèlia no entén la feina del seu pare. Aviat descobrirà que el món que coneix està en perill: tot pot desaparèixer. Acompanyada d’en Patufet, entrarà a un univers on personatges del folklore català, l’ajudaran a lluitar contra l’Oblit, a descobrir-se a si mateixa i a millorar la relació amb seu el pare. Un viatge tendre i divertit a través de les tradicions populars per viure una aventura fantàstica i emocionant.

Coincidint amb els 100 anys del naixement de la Maria Aurèlia Capmany (escriptora, activista cultural i pionera del feminisme) i els 150 del naixement del seu pare Aureli Capmany (rondallaire, folklorista i restaurador del patrimoni tradicional) presentem aquesta obra de teatre per a  públic familiar que vol ser un homenatge a la dona compromesa en la lluita per la igualtat de gènere, a l'educació en valors de l’escola republicana i a la grandesa de la cultura popular.

Una coproducció de Tanaka Teatre i la Fundació La Roda.

Espectacle de teatre, titelles, gegants, bestiari i màscares per a tota la família.

Espectacle seleccionat a La Mostra de Teatre Infantil i Juvenil d’Igualada 2019, on ha obtingut el 2n PREMI DEL PÚBLIC al millor espectacle de La Mostra.

Temporada al Teatre Romea.

Millor espectacle familiar dels Premis Barcelona 2020.

• Format de l'espectacle: Mitjà
  • Espai escènic: Interior
  • Durada de muntatge: 3:00
  • Durada de desmuntatge: 2:00
  • Mides òptimes de l'escenari: 8x6x3,5

Joana Rosell i Ariadna Matas

Copyrights © 2024 - Tots els drets reservats.