EL PEIX IRISAT

Tipus de públic
Gènere
Teatre, Titelles, Conta-contes
El Peix Irisat, és l'animal més bonic de tot l'oceà, però es troba molt sol. Per què els altres peixos no volen jugar amb ell? Així comencen les aventures submarines protagonitzades per un peix d'escates lluents i un munt d'amics com l’estrella de mar rondinaire, el savi pop Òctopus, el peix llanterna detectiu, les meduses dansaires, el calamar curt de vista o la petxina flamenca. Junts descobriran la importància de compartir, de ser valents i ajudar els altres.
Un espectacle de teatre i titelles per a tota la família.
El Peix Irisat està basat en la col•lecció de contes il•lustrats de Marcus Pfister, concretament en “El Peix Irisat”, “El Peix Irisat i la cova dels monstres marins” i “El Peix Irisat torna a casa”.
Una història divertida per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
  • Edat recomanada: Educació infantil, Cicle inicial
  • Autor: Tanaka Teatre
  • Adaptació: basat en la col•lecció de contes il•lustrats de Marcus Pfister
  • Autor música: Varis autors
  • Director: Tanaka Teatre
  • Any d'estrena: 2017
  • Video promocional:  -
  • Pàgina web:  -
  • Format de l'espectacle: Petit
  • Espai escènic: Interior
  • Durada de muntatge: 1
  • Durada de desmuntatge: 0,5
  • Mides òptimes de l'escenari: 4x3
Ariadna Matas / Elsa Lluch
Copyrights © 2021 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/espectacle.php:382 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/espectacle.php on line 382