28è Festival Internacional de Titelles de Gavà

El Festival Internacional de Titelles de Gavà és un dels certàmens més consolidats d’aquest municipi del Baix Llobregat. De l’11 al 13 de maig s’hi celebrarà la vint-i-vuitena edició amb la presència de 18 companyies que oferiran més d’una trentena d’espectacles gratuïts arreu de la ciutat. Podeu consultar-ne tota la programació a la web del festival. També tens el programa de mà.

9a Marató de Contes amb Xarxa Corbera

Durant la primera part de la Marató​, podrem veure com els participants llegeixen, interpreten, canten, o escenifiquen... un breu conte INFANTIL!  A les 19 h hi haurà berenar, i tot seguit l'espectacle d'humor i pallassos de la Companyia Germans Palom que es titula "UN SANT JORDI DE NASSOS". Enguany la Marató  es ​ solidaritza amb CORBERA VOLUNTÀRIA

Dia mundial Teatre Infantil i Juvenil 2018

El dimarts 20 de març de 2018 és el dia mundial del Teatre Infantil i Juvenil. Amb el lema PORTA UN NEN AL TEATRE, l'Associació ASSITEJ anualment des del 2012, sensibilititza la població de tot el món amb un missatge i un vídeo per defensar els drets artístics, culturals i educatius d'infants i joves. Des de la Fundació ens sumen aquest dia llegint el missatge oficial en els espectacles programats durant els dos caps de setmana entremig del 20 de març.

El Centre de Titelles de Lleida, premi nacional de Cultura 2018

Des de la Fundació Xarxa felicitem la gran tasca i trajectòria del Centre de Titelles de Lleida que acaba de rebre un dels Premis Nacionals de Cultura 2018 que atorga el Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA). Els guardonats rebran el premi el proper 29 de juny al Teatre Zorrilla de Badalona.