SANT FELIU ACULL LA IV EDICIÓ DEL TAST D’ESPECTACLES

El Tast és una mostra d’espectacles en format breu. Es tracta de posar en escena un fragment de 10 minuts de cada espectacle. Així doncs en una sola jornada es poden veure més de deu propostes. Aquest esdeveniment compta amb espectacles de tot tipus de gènere teatral (des de teatre, titelles i màgia, fins a dansa o clown). En acabar la mostra dels espectacles tots els professionals podran compartir impressions, fer valoració i comprar o vendre els espectacles en el sopar de treball conjunt.

La Fundació Xarxa, a través de la comissió assessora de l’àrea d’Espectacles, realitza un catàleg amb la tria de companyies i espectacles per a la seva programació en les diferents poblacions adherides al circuit xarxa. Aquesta comissió és també l’encarregada de fer la tria per aquest tast d’espectacles, prioritzant companyies novelles i/o espectacles nous i que no hagin participat a La Mostra d’Igualada anteriorment, però sense descartar companyies històriques i espectacles de petit format.

Les companyies seleccionades van ser La Guilla Teatre amb “Una Carretada de contes”, Zipit company amb “Jai el Mariner”, Cia La Planeta amb “Un Vampir ben educat”, Cia NS danza amb “Kamishibai, el conte més dolç”, Enric Llort Clown amb “Omaggio”, La Roda amb “Aladdin, the pop musical”, Flic Flac Teatre amb “Un somni és”, Xip Xap amb el conte de “El llop i les set cabretes”, la màgia “Tea Time” de Txema Màgic i “Les Supertietes” de la cia Les Bianchis.

La gala va ser presentada per les actrius Meritxell Yanes i Elena Martinell de la companyia PocaCosa Teatre, les quals van fer gaudir al públic d’unes presentacions fresques i plenes d’humo, jugant amb els personatges de les bruixes del seu espectacle.