Engeguem nova temporada!

Comença la temporada d’espectacles del circuit de Fundació Xarxa per les diverses localitats del territori. Enguany, la temporada es prepara per rebre una gran varietat d’espectacles: des de l’animació fins el circ o la màgia ompliran els teatres del territori català.

La temporada es presenta com una nova oportunitat per seguir creixent i seguir estenent els espectacles familiars. El circuit estable compte enguany amb 59 Grups Xarxa amb la incorporació del nou Grup Xarxa de Moià en el circuit estable.

“Veiem com cada cop, temporada rere temporada, la gent té més ganes de teatre. Això té una repercussió directa en el nombre d’espectacles que programem i en el nombre d’espectadors que ens vénen a veure. Fa dues temporades, la 2015-2016, vàrem superar els 90.000 espectadors i la temporada passada ja vàrem superar la barrera dels 100.000. Enguany volem anar més lluny i superar els 110.000, i per fer-ho portarem els millors espectacles familiars als nostres teatres” explica Jaume Amigó, vicepresident de Fundació Xarxa.

DELS TITELLES AL TEATRE MUSICAL

La temporada 2016-2017 s’acomiada amb un domini molt ajustat dels espectacles de titelles sobre els espectacles teatrals. Més de 100 espectacles de titelles varen recórrer el circuit estable de la Fundació Xarxa.

Per la temporada entrant, la 2017-2018, ja es percep com aquesta tendència ha disminuït. Els fils i els titelles deixen pas als cors, els balls i la música: la nova estrella de la programació serà el teatre musical.

TOTA LA PROGRAMACIÓ A LA BUTXACA

L’inici de temporada també arriba acompanyat per l’estrena de l’aplicació mòbil de Fundació Xarxa.

Tot i que la programació completa ja es podia consultar a través de la web i les xarxes socials, observant el perfil i els costums del públic, han decidit posar a disposició aquesta aplicació.

“Hem vist que des de fa uns anys el nostre públic té una tendència a moure’s i assistir a espectacles d’altres localitats que no siguin la seva. És per això que hem cregut convenient facilitar l’accés als espectacles portant tota la programació dins la butxaca. Més enllà d’una localitat o mirar la programació d’un cap de setmana, també permet filtrar els espectacles per gènere o consultar on actua una companyia en concret. Volem que l’espectacle familiar segueixi creixent i estigui a disposició de tothom” conclou Isabel Arias, presidenta de Fundació Xarxa.

L’app ja és disponible a la Play store d’Android i també a l’App store d’Apple.