MAC & XIC torna a Cerdanyola el 23 de setembre

El MAC & XIC Teatre està destinat als més petits i petites de la casa, entre els 0 i els 6 anys, i es fruit de les retallades que van deixar el FIT Festival en certament bianual. Un festival de teatre infantil organitzat per Bambalina-Xarxa Cerdanyola encabit a la sala d'actes i pati del MAC Can Domènech que fa de les petites dimensions una gran joia.

La tercera edició del MAC & XIC Teatre es concentra enguany en un sol dia, amb una graella que permet assistir a totes les representacions si així es desitja, oferint la possiblitat de passar tota una jornada gaudint d'una acurada selecció d'espectacles familiars. La presidenta de Bambalina-Xarxa Cerdanyola, Rosa Maria Soler, explica que la sala d'actes del museu acollirà les obres Cinemúsica, de la companyia Viu el teatre, en sessions de matí, i La cigala i la formiga, adaptació de la faula d'Isop a càrrec de la companyia La petita Brownie, en sessions de tarda.

CARTELL MAC & XIC 2017

PROGRAMA MAC & XIC 2017

La companyia Fes-t'ho com vulguis s'instal·larà en una carpa al pati per oferir els espectacles Xino Xano i Mans, mentre que a l'exterior de la carpa tot un referent com la companyia Teia Moner disposarà de tres espais per construir tres tipus de titelles inspirats en pallassos.

El MAC & XIC Festival viurà la seva cloenda a les 19.30 hores a la plaça de l'Abat Oliba amb el Rebooombori de la companyia Roger Canals, un remolí de cançons, danses i jocs musicals que busca la participació de grans i petits.

La regidora de Cultura, Elvi Vila, ha assenyalat que el festival s'ha concentrat en un sol dia i es posa a l'abast de les famílies a un preu molt ajustat de 4 euros l'entrada general i 2 euros per a nens i nenes amb carnet de Bambalina. Les entrades es posen a la venda avui dimarts 12 de setembre a l'Ateneu i al web www.cerdanyola.cat/teatre. Vila recomana la compra anticipada degut a l'aforament limitat tant de la sala d'actes del MAC (100 persones) com de la carpa (50 persones).