L'APdC organitza una jornada per reflexionar sobre la dansa a l'escola

La Jornada és fruit d'una necessitat detectada a la Jornada de Bones Pràctiques de 2015 a Banyoles, que va ser un èxit de participació. Enguany els objectius de la jornada són:

Reflexionar sobre els valors educatius de la dansa i el seu camp d'intervenció en l'àmbit escolar.

- Debatre sobre quines serien les estratègies a seguir per a què la dansa tingui presència de qualitat a l'escola.

Reflexionar sobre quin hauria de ser el perfil de persona que transmeti els valors de la dansa i dirigeixi la seva pràctica a l'escola.

Elaborar un full de ruta per fer realitat els altres objectius.

El programa es dividirà en dos blocs:

1. La dansa a l'escola és art. A més d'una ponència sobre la dansa com a entitat artística dins l'escola, es presentaran exemples d'implementació de la dansa al currículum a través d'experiències de diferents centres educatius.

2. Estratègies per a una millor presència de la Dansa a l'escola. S'iniciarà amb una ponència sobre els beneficis de la inclusió del moviment dins del currículum docent, i es continuarà la sessió amb una dinàmica, amb participació de tots els assistents, per dibuixar el full de ruta amb les estratègies a seguir.

Consulta el programa complet aquí.

INSCRIPCIONS:
Quan: 27 de gener (tot el dia).
On: Institut del Teatre (sala Scanner).
Jornada destinada a professionals i estudiants de la dansa, mestres de l'escola ordinària, educadors socials, psicòlegs, pedagogs...
Assistència gratuïta, places limitades.
Actualment places exhaurides. Us podeu apuntar a la llista d'espera aquí