Inscripcions obertes per FETEN 2018

Comencem l’any amb la mirada posada a les properes trobades del sector. FETEN 2018 tindrà lloc del 18 al 23 de febrer a Gijón.

Què es FETEN?

Organitzada por la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidad Popular del Ayuntamiento de Gijón, la FERIA EUROPEA DE ARTES ESCÉNICAS PARA NIÑOS Y NIÑAS, FETEN, és un espai que promou intercanvis i cooperació entre els diferents sectors de la creació i distribució de les arts escèniques.

La importància adquirida pel teatre pels infants a tota Europa demanda espais de trobada on intercanviar i compartir experiències i coneixements, així como establir vincles entre programadors, companyies i professionals de les arts escèniques creades per al públic infantil.

Les versions més tradicionals de contes o la literatura clàssica conviuran a FETEN 2018 junt amb les propostes de dramatúrgia més actuals.

En totes les edicions de FETEN es manté una estructura de Fira que reuneix programadors i distribuïdors d’Espanya i d'Europa, amb exhibició d’espectacles, fòrum de debat, presentació de llibres, exposicions.... que contribueixen a enriquir aquesta vessant de la cultura.

Qui s’exhibirà a FETEN?

Per l’edició del 2018, un total de 82 companyies procedents de 9 països (Hongria, Anglaterra, Itàlia, Noruega, Portugal, Uruguai.... ) i 15 comunitats autònomes de l’estat espanyol han estat seleccionades per mostrar les seves produccions escèniques a FETEN i optar a diferents premis, entre ells, els de Millor Espectacle, Direcció, Interpretació o Espai Escènic.

Aquest any, l’organització de la fira registrava un dels seus màxim històrics amb la recepció de prop de 750 propostes de 28 països diferents.

Qui inaugurarà FETEN?

Aquest any, la dansa o la màgia cedeix el torn a la música per a la inauguració de la Fira. L’Orquestra de Cambra de l’Empordà serà l’encarregada d’obrir el programa de FETEN amb el  'Concerto a Tempo d’Umore', el diumenge 18 de febrer.

Més informació a:

Fins el 25 de gener estarà obert el plaç per inscriure's i reservar entrades.