Debat a Terrassa: Infants i famílies exigeixen més teatre

Amb els objectius següents organitzem dimecres 23 d'octubre a Terrassa una presentació-debat sobre les enquestes i estudis realitzats en el sector del teatre familiar i per a joves el passat mes de maig:

• Posar en comú la importa ncia cabdal del teatre en el desenvolupament de nens i nenes, joves i famı́lies.
  • Debatre, entre tots els implicats, com aconseguir que el sector tingui el millor marc possible per arribar més a mpliament al seu públic amb l’acció i suport de les institucions públiques i mitjans de comunicació.
  • Aconseguir que la nostra societat sigui consumidora de cultura a través de les programacions estables de teatre familiar i juvenil amb propostes de qualitat i rigor.

DIMECRES 23 OCTUBRE 2019. D'11 A 13 H

Teatre Principal de Terrassa. Sala Cúpula. Plaça de Maragall 2. Terrassa

PONENTS:

Cristina Salvador. So cia/directora de BOTH.People&Comms.

Pere Romagosa. Membre de la Junta de TTP Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics.

Carme Tierz. Directora de RBLS Festival Teatre Jove.

Moderadora: Cristina Salvador.

Amb el suport de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Terrassa i la col·laboració de TTP Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics i RBLS Festival Teatre Jove.

ADREÇAT A:

Educadors, programadors, professionals i creadors d’arts escèniques, circuits de distribució per a famı́lies, mitjans de comunicació, tècnics i responsables d’institucions públiques i qualsevol persona amb sensibilitat cultural per una societat integradora.

Confirmeu assistència a: coordinacio@fundacioxarxa.cat