El Trapezi celebra els seus 25 anys omplint Reus de circ

Del 12 al 16 de maig, el Trapezi de Reus celebra la seva 25a edició consolidant-se com a punt de trobada de referència del món del circ. Enguany, el Trapezi aposta pel talent més pròxim, amb propostes de companyies catalanes i espanyoles i fent costat a aquests professionals del sector.

La Fira Trapezi es convertirà així en un aparador per al circ contemporani i per als creadors actuals i combinarà els espectacles amb espais de creació i trobades entre programadors i artistes. Així mateix, aquestes activitats es continuaran portant a terme amb un format híbrid que permetran seguir aquestes jornades de manera presencial i virtual.

En el marc d’aquest esdeveniment, també es portaran a terme els Premis Trapezi Peces Audiovisuals que amb la voluntat d’impulsar la producció de noves narratives, guardonaran peces originals d’entre 4 i 10 minuts que aconsegueixin traslladar el món del circ a l’àmbit audiovisual.

En els propers dies està prevista l’obertura d’acreditacions per a professionals al web de la Fira: https://www.trapezi.cat/