En record de Pere Miró

Avui no és un dia fàcil per a nosaltres, ens ha deixat en Pere Miró i Fisa.

Un home de país, ferm, compromès, amb un tarannà obert, amable, graciós i fins i tot a voltes un xic irreverent que el feia molt especial. Sabia trobar sempre el costat positiu de les coses malgrat el vent bufés en contra.

Cap a finals dels 80, el Pere encapçala el grup que aposta per portar teatre familiar català i de qualitat al nostre poble.

Poc temps després i quasi sense adonar-nos, Martorell es converteix en l'epicentre de les reunions a nivell de país, en el moment en què tot trontolla i cal trobar noves solucions per tirar endavant. Així neix la Fundació Xarxa.

Involucrat al màxim, no dubta en formar part de la Junta de Patrons de la Fundació quan en Jaume Amigó li fa la proposta, fent les funcions de vicepresident durant una bona colla d’anys.

La seva tasca desinteressada, eficaç, importantíssima, fa que en aquests moments ens sentim orfes i trobem al Pere irreemplaçable.

Hem perdut un gran home, un amic. Que  el seu llegat ens ajudi a mirar el futur amb optimisme i ens empenti per assolir noves fites.

Sempre amb nosaltres Pere.

Grup de Voluntaris

La Xarxa Martorell

Records d’en Pere

En Pere fins a l’últim moment ha pensat amb els altres, ens ha deixat en un dia assenyalat i arrelat a la Cultura del nostre País.

Però sens dubte el recordarem sempre, no pel dia de Sant Jordi , sinó per la seva dedicació a la família, els amics, coneguts i necessitats.

Compartir  l’amistat  amb tothom, i també la seva empenta i compromís amb la Cultura i el País han sigut les virtuts característiques d’en Pere

Pere, personalment no podré esborrar mai, després de compartir durant uns vint anys responsabilitats a la Xarxa, la teva petjada de bona persona. Aquest és un gran record indeleble.

Tot el que has fet, no té preu, seguirem recordant-te, com una gran i bona persona. La teva alegria i bon humor ens acompanyarà sempre!... Sempre amb el teu somrís a la cara

Gràcies Pere !!!

Jaume Amigó