Arriba la 30 Edició del FESTIVAL INTERNACIONAL DE TITELLES DE GAVÀ

Ja és aquí la 30 edició del Festival Internacional de Titelles de Gavà, una cita de referència per als amants del teatre i els apassionats de les titelles.

Amb més de 15 espectacles per a tots els gustos, mostres audiovisuals i una fira artesanal, el Festival farà les delícies de grans i petits en un cap de setmana ple de cultura i diversió.

A més, com a principal novetat, a partir del 2 de juny s'inaugura l'exposició 30 anys del Festival. A través d’aquesta, es fa un recorregut fotogràfic pels millors moments viscuts durant la trajectòria del Festival i aquells espectacles i titelles que han deixat empremta al llarg d’aquests 30 anys.

El Grup Xarxa Gavà, juntament amb l'Ajuntament del municipi, manté amb aquesta iniciativa el compromís d’acostar a la ciutadania i, especialment, als més petits, el teatre de titelles d'arreu. Des de la seva posada en marxa, l’any 1991, més de 260 companyies de tot el món han omplert el poble de Gavà de passió per les titelles.

Consulta la programació d’aquesta edició i compra ja les teves entrades aquí.