15/06/2021 - Cloenda del Festival de Titelles de Gavà

Passades tan soles unes hores de la cloenda del Festival, els de La Xarxa fem una valoració molt positiva d’aquesta 30a edició. Era tot un repte que després d’un any de Pandèmia, confinaments i certes restriccions, tornar a omplir de Titelles Gavà, sortir al carrer i viure la cultura en directe amb les prop de 40 activitats programades. El bon temps ens ha acompanyat, a l'aire lliure hem patit calor, però tant per la qualitat de les representacions, com per l'assistència de públic, volem donar les gràcies a tots; als Titellaires que han actuat, a les famílies que han assistit i a les Administracions que han donat suport. Però sobretot als més petits, nens i nenes, principals destinataris del Festival, que l’han gaudit.

A tots anunciar-vos que ben aviat ens posarem a treballar perquè el proper Festival Internacional de Titelles de Gavà, en la seva 31è Edició, sigui ja del tot normal en les dates i format habitual, amb companyies d’arreu, amb els carrers plens i sense mascaretes. Aquest és el nostre desig.

Fins a l’any vinent!!!
Grup Xarxa Gavà