DEL 15 AL 18 DE JULIOL, LES ARTS ESCÈNIQUES OMPLEN ELS CARRERS D’ESTERRI D’ÀNEU AMB L’ESBAIOLA’T 2021

Teatre, cric, pallassos, titelles, música i jocs ompliran aquest estiu els carrers d’Esterri d’Àneu amb el Festival Esbaiola’t. Des del 2008, la companyia La Baldufa i l’Ajuntament d’Esterri  d’Àneu organitzen aquest festival acostant les arts escèniques a tots  els públics i dinamitzant el territori de les Valls d’Àneu. A partir del 25 de juny es posaran a la venda les entrades per gaudir d’un cap de setmana cultural en aquest entorn natural únic. Els impulsors d’aquest Festival tenen com a objectiu portar a les comarques de l’Alt Pirineu una oferta cultural de qualitat, pensada per a infants i famílies, i apostant per productes poc habituals als circuits. Després que l’any anterior s’hagués de cancel·lar amb motiu de la pandèmia, enguany els carrers d’Esterri tornaran a viure un cap de setmana ben carregat de cultura segura amb aquesta 14a edició d’un Festival que s’ha consolidat com a punt de trobada de referència per al sector i per al territori.

Les entrades es podran adquirir aquí !