S’OBRE LA CONVOCATÒRIA DE PARTICIPACIÓ AL 10è TAST D’ESPECTACLES FAMILIARS PER A COMPANYIES PROFESSIONALS

La Fundació Xarxa, a través de la seva àrea d’espectacles, impulsa el 10è Tast d’Espectacles Familiars, una mostra de propostes escèniques que té l’objectiu d’exposar les produccions de companyies professionals entre els programadors perquè les seves propostes puguin formar part del circuit.

El desè Tast d'espectacles es durà a terme el pròxim 20 de novembre de 2021 a Sant Feliu de Llobregat i s'emmarca, enguany, en la celebració del 25è aniversari de la Fundació.

Com és habitual, el format dels espectacles és reduït i consisteix en la representació d'un fragment de 10 minuts de cada un dels espectacles seleccionats.

El Tast és també tota una festa de la cultura en viu amb instal·lacions i espectacles al carrer i en altres sales durant tota la jornada. Per això, es presentaran tant propostes d'exterior al matí com propostes d'interior a la tarda.

Les companyies que vulguin exposar les seves propostes en aquesta desena edició, ja poden presentar les seves candidatures omplint aquest formulari. La data límit per fer la sol·licitud és el dilluns 6 de setembre de 2021. A partir de llavors, la Comissió Assessora d’Espectacles de la Fundació Xarxa durà a terme la seva valoració i selecció de les propostes presentades.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ DE PROPOSTES