EL CIRC SURT AL CARRER, MALGRAT TOT (Agost 2021)

6a edició del Giracirc, el festival de circ al carrer de Collsupina, tindrà lloc el pròxim diumenge 22 d’agost en un format reduït, però que omplirà el municipi de circ i cultura per a totes les edats.

Durant la tarda de diumenge, a partir de les 16.00 h, el festival comptarà amb quatre espectacles de màgia i circ que faran les delícies de petits i grans. El públic del Giracirc podrà gaudir enguany d’ ‘Alehop Hop’ del Mag Nani, ‘Le Voyage’ de Jam, ‘Ni Kita De Ni Pon, una ninja emocional’ de la companyia Anigami i ‘Total Glamour’ de The Sullivan’s.

Les entrades, que es van posar a la venda de manera anticipada per tal de garantir la quota d’aforament, ja estan esgotades.

Des de La Xarxa participem en aquest festival des de la seva segona edició, conscients de la dimensió social d’aquest projecte i amb la voluntat de donar tot el nostre suport a una iniciativa que, com nosaltres, entén el circ i el teatre com a eina de transformació social.

En trobem al GIRACIRC, companys!