RESERVA’T LA DATA! EL 20 DE NOVEMBRE, ARRIBA LA 10a EDICIÓ DEL TAST D’ESPECTACLES FAMILIARS A SANT FELIU DE LLOBREGAT

El Tast d’Espectacles Familiars recupera enguany el seu format habitual i celebrarà la seva 10a edició el dissabte 20 de novembre a Sant Feliu de Llobregat. Aquesta trobada, impulsada per la Comissió Assessora d’Espectacles de la Fundació Xarxa, s’ha convertit en una cita anual de referència entre companyies artístiques, programadors i públic.

Després que l’any anterior, amb motiu de la pandèmia i de les restriccions, el Tast s’adaptés a les circumstàncies convertint-se en un aparador digital, en aquesta desena trobada torna a la presencialitat per oferir una mostra de múltiples disciplines artístiques amb espectacles d’interior i d’exterior que ompliran el municipi de teatre familiar per a totes les edats.

El jurat de la comissió ha seleccionat al voltant d’una vintena de propostes d’entre la seixantena d’espectacles rebuts per part de les companyies professionals. Així, els programadors podran veure representacions de 10 minuts d’espectacles que, o bé fa poc que s’han estrenat, o bé no han estat presents al circuit.

L’objectiu del Tast des dels seus inicis és el de ser un aparador per a les companyies, donant veu a espectacles de diferents disciplines i oferint-los l’oportunitat d’entrar al circuit de programació. Així mateix, la iniciativa té la voluntat de crear un espai de diàleg entre artistes i programadors, generant sinergies i dinamitzant el sector.

Com ja es va fer en l’edició anterior, els espectacles seleccionats pel jurat quedaran recollits també al web del Tast durant tot l’any i podran ser consultats per part dels programadors.

Segueix molt atent al web del Tast per conèixer tota la informació i poder reservar les teves entrades!