En Lluís Hereu i l'Anna Llort parlen a Escena Familiar dels 25 anys de la Fundació Xarxa

Les mares impulsen avui dia les programacions de teatre familiar en els grups locals de la Xarxa

“És veritat que ara hi ha més mares al capdavant dels grups locals de la Xarxa, però el que no canvia en els darrers 25 anys, és que són les famílies senceres que impulsen les programacions de teatre familiar des del voluntariat social”. Són paraules del president de la fundació La Xarxa, Lluís Hereu. Una entitat privada que promou la llengua i la cultura catalana a partir de la programació d’espectacles familiars arreu de Catalunya. Repassem amb ell el paper de La Xarxa en el món de les arts escèniques familiars a Catalunya ara que cumpleix els 25 anys des de la seva fundació.

Pots llegir tota l'entrevista aquí