Comunicat de la Fundació Xarxa davant la invasió russa a Ucraïna

Davant l’agressió militar contra Ucraïna i la violència exercida sobre aquesta població per part del govern rus, des de la Fundació Xarxa d’Espectacle Infantil i Juvenil de Catalunya volem reiterar el nostre ferm rebuig a aquesta i a qualsevol guerra.

La nostra és una entitat compromesa amb la cultura de pau i que va néixer, precisament, amb la voluntat de transmetre a infants i joves valors com la llibertat, la solidaritat i el pensament crític. És per això, que la nostra posició sempre serà en favor del diàleg i en contra de qualsevol expressió de violència.

Així mateix, volem manifestar la nostra plena solidaritat i suport a tota la ciutadania ucraïnesa amb el desig que tots els infants i joves d’aquest país puguin recuperar, ben aviat, la seva llibertat.

Contra la guerra, cultura.

Terrassa, 3 de març de 2022