El FITKAM tot un èxit, amb molta presència xarxera

La 9a edició del FITKAM Montmeló ha esdevingut tot un èxit de participació amb propostes escèniques ben diverses i de primer nivell que, sens dubte, podrem veure ben aviat als escenaris dels Grups Xarxa. Arran de la signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Xarxa i l’Ajuntament de Montmeló, i els avantatges que aquest acord ha suposat per als nostres programadors, una vintena de persones voluntàries de La Xarxa d’arreu de Catalunya van assistir al festival.

A més, el diumenge 29 de maig, aprofitant aquesta presència dels grups, La Xarxa va dur a terme una trobada de voluntariat en la qual es van posar en comú les nostres experiències i inquietuds, compartint propostes i generant sinergies per dinamitzar la programació cultural als diferents municipis.

Des de la Fundació Xarxa, valorem molt positivament aquest primer any de col·laboració, agraint el compromís de l’organització del FITKAM i de l’Ajuntament de Montmeló amb la cultura, tot esperant continuar sumant esforços en el futur.

Felicitats per una edició de primera!