LES COMPANYIES TEATRE AL DETALL i TEATRE NU, DEL CATÀLEG D’ESPECTACLES DE LA XARXA, NOMINADES ALS PREMIS BUTACA

L’espectacle “La motxilla de l’Ada” de la companyia Teatre al detall ha estat nominada als Premis Butaca a la categoria de millor espectacle per a públic familiar. Aquest espectacle forma part del catàleg de la Fundació Xarxa i ha estat nominat juntament amb els espectacles “Bye Bye, Monstre” de la companyia Dagoll Dagom i “Dansa per tutti” de la companyia Anexa.

La companyia Teatre al Detall va entrar a formar part del catàleg de la Fundació Xarxa al 2012 amb els espectacles “Llepafils”, “l’Endrapasomnis”, “La nena dels pardals”, “El núvol gris, gras i gros” a més del nominat ara als Premis Butaca. La bona trajectòria d’aquestes produccions dirigides al públic familiar han merescut guardons com el Premi de la Crítica, els Premis Butaca o els Premis del Públic de la mostra d’Igualada.

En la categoria del Premi Butaca al millor espectacle de petit format, està nominada Teatre Nu, una altra companyia inclosa en el nostre catàleg. L’espectacle que opta al premi es “La dona del tercer segona” una obra per adults i competeix pel mateix premi amb “Girls like that” de la Companyia Càlam, “Hamlet.01” dels dramaturgs Sergi Belbel i Enric Cambray i “La pell fina” de la companyia Sala Flyhard. Els espectacles per a públic familiar que Teatre Nu oferta dins del nostre catàleg són “Kàtia”, “Teatre arrossegat de Catalunya”, “En patufet (i els seus pares)” i “Maure el dinosaure”.

Enguany, els premis Butaca, arriben a la seva XXVIII edició sent uns premis consolidats i de referència del sector de les arts escèniques pel fet de ser uns premis escollits exclusivament pels espectadors. La cerimònia d’entrega serà el pròxim 14 de novembre a les 20:00 h a l’espai on van néixer, el pavelló d’esports de Premià de Mar. Ben segur serà una gran festa de les arts escèniques. Des de la Fundació Xarxa desitgem molta sort a la companyia Teatre al detall.

Nominats 2022   VOTA!

Per assistir a l’entrega dels premis Butaca 👉 reserva les teves entrades!