La Xarxa arriba a un acord amb la Mostra d’Igualada per obtenir avantatges pels Grups Xarxa

La Fundació Xarxa ha portat a terme converses amb la Mostra d'Igualada per arribar a un acord de col·laboració entre ambdues entitats. El conveni inclou descomptes en la inscripció dels voluntaris dels Grups Xarxa Local.

La Mostra d’Igualada és la fira de referència d’espectacles infantils i juvenils a Catalunya. El seu objectiu és ser una plataforma de difusió per tal de proveir la programació de municipis i festivals, i propiciar la internacionalització de les companyies catalanes. Per aquest motiu, és rellevant l’acord entre La Fundació Xarxa i la Mostra d’Igualada, ja que considerem que pot ser interessant l’assistència per part dels Grups Xarxa Local perquè puguin gaudir d’una programació variada (teatre, dansa, circ, titelles, clown, màgia…) i de qualitat.

Aquest any la Mostra d’Igualada se celebrarà del 30 de març al 2 d’abril de 2023. Des del 25 de gener estan obertes les inscripcions al web de la Mostra.

Si formes part d’un Grup Xarxa Local i vols saber més:

CONSULTA LA INFORMACIÓ PER INSCRIURE'T FENT CLIC AQUÍ

28/02/2023