La Fundació La Xarxa i el FITKAM han establert un acord de col·laboració

El FITKAM (Festival Infantil i Juvenil d'Arts Escèniques de Montmeló) celebra aquest any la seva 10º edició el 28 i 29 d’abril. Aquest festival té com a objectiu principal acostar les arts escèniques al públic familiar, oferint una programació variada i de qualitat que inclou teatre, dansa, música, circ i altres formes d'expressió artística. Així mateix, el festival també té una àmplia oferta per als professionals del sector de les arts escèniques, com ara programadors teatrals, distribuïdors i altres agents culturals.

La col·laboració entre la Fundació La Xarxa i el FITKAM ofereix una gran oportunitat per als Grups Xarxa Local que realitzen la tasca de programació als seus respectius municipis.

A través d'aquest conveni, els membres dels grups locals podran assistir al FITKAM com a programadors teatrals. Aquest esdeveniment ofereix una gran oportunitat per als assistents per descobrir nous talents i propostes escèniques que poden ser de gran interès per als seus municipis.

Així mateix, aquesta col·laboració també posa en valor la importància de crear sinergies entre entitats culturals per promoure les arts escèniques i fer costat al sector. A través de la col·laboració, les entitats podem treballar conjuntament per aconseguir objectius comuns i desenvolupar estratègies conjuntes per a la promoció de la cultura i les arts escèniques.

Valorem molt positivament aquesta col·laboració, ja que no només ofereix beneficis per als membres dels Grups Xarxa Local, sinó que també promou la cooperació entre entitats culturals i la creació d'espais per al diàleg i la reflexió en el camp de les arts escèniques.

17/04/2023