Gavà celebra el Festival Internacional de Titelles 2023

Gavà es prepara per acollir un any més el Festival Internacional de Titelles, un esdeveniment que ja s'ha convertit en una cita esperada per als amants de les arts escèniques, la cultura i les famílies del territori. Aquest any celebra la 32na edició i, com tots els anys, l’organitza l'Ajuntament i Xarxa Gavà, membre de la Fundació Xarxa

L'edició d'enguany, que tindrà lloc el 13 i el 14 de maig en diversos espais de la ciutat, promet ser especialment emotiva, ja que comptarà amb la presència de L'Estaquirot Teatre, una companyia que es retira definitivament i que participarà en el festival.

Però L'Estaquirot Teatre no serà l'única companyia present en el festival, ja que també es podran veure moltes més actuacions. Destaquem les quatre companyies internacionals de titelles i l'actuació del referent internacional titellaire, Phillip Huber, que realitzarà dues funcions dissabte a l'American Lake.

En definitiva, el Festival Internacional de Titelles de Gavà 2023 es presenta com una oportunitat única per gaudir de la màgia i l'encant dels titelles, i per celebrar el llegat d'una companyia tan important com L'Estaquirot Teatre. No te'l perdis!

Pots consultar més informació aquí: https://festivaltitellesgava.cat/

04/05/2023